torsdag 30. juni 2016

Kva skjer?



Eg tar den skarpaste sjølvkritikk for at bloggen (eller gitarhjørna om du vil) har ein noko ujevn utgivings-frekvens.

Men dette er ganske nytt for meg, og eg brukar litt tid på å tenkje kva de, mine kjæraste lesarar, ynskjer. Og litt på kva eg tykkjer er moro sjølv og.

Sjølv tenkjer eg å skrive litt om nyttige triks og tips, litt om aktuelle trendar i gitar-verda, litt om mine eigne favorittar, osb.

Men aller mest vil eg lage bloggen som ein ressurs til å spele sjølv. Du altså!! Så, korleis gjer me det?
Mitt svar er: å lage korte videoar med ei instruksjon, lage tilhøyrande notar og tabulatur, og gjerne ¨playback¨, så du kan spele instrumentet ditt til akkompagnement.

 Altså, for å oppsummere, så vil innleggja omhandle:

1. Leksjonar for Elgitar, Akkustisk gitar, Ukulele og Bass. Med video, notar og musikkeksempel.
2. Stell, justeringar og enkle småreperasjonar du kan gjere sjølv.
3. Gjennomgang av utstyr ellers, effektar, forsterkarar, ol. som høyrer til. Også ulike gitarmodellar.
4. Kjente gitaristar, og kva som særteiknar dei (mine favorittar, fyrst og fremst)
5. Aktuelle nyhende, tankar i tida.
6. Og så vil eg SVÆRT gjerne få inn spørsmål, for å kunne "ause ut av kunnskapens kjelde" -kremt-, og kanskje fått til både ordskifte og tips frå andre interesserte.

 Vel, dette ser visst mest ut som eit memo til meg sjølv. Men de kan jo då få ein peiling på kva som vil kome.

Enn så lenge; ikkje prøv å lage din eigen elektriske gitar!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar